پورغلامی : جوانان پیکان کادر فنی را امیدوار کردند/ یک مهاجم و هافبک طراح می خواهیم

مربی تیم پیکان گفت: نیاز به یک مهاجم خیلی خوب و یک هافبک طراح داریم تا تیم کامل شود.

پورغلامی : جوانان پیکان کادر فنی را امیدوار کردند/ یک مهاجم و هافبک طراح می خواهیمفرهاد پورغلامی مربی تیم پیکان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:

تمرینات تیم پیکان طبق برنامه ریزی ها در دوبخش آمادگی بدنی بازیکنان و تاکتیک های تیمی اجرا شده بود و در بازی با تراکتور سازی بازیکنان محک جدی خوردند و کادر فنی با بررسی وآنالیز بازی از عملکرد بازیکنان تیم رضایت کامل داشتیم.

وی ادامه داد : خوشبختانه روند پیشرفت بازیکنان بازی به بازی بهتر خواهد شد و در بازی های دوستانه آینده تیم  بسیار روانتر بازی خواهد کرد.

پور غلامی درباره درخشش بازیکنان جوان پیکان در بازیهای دوستانه قبلی وبازی تراکتورسازی برخلاف باتجربه های تیم هم اظهار کرد: در بازی ها همه بازیکنان تلاش می کنند و گاهی اوقات بدشناسی هم گربیان بازیکنانی را می گیرد ، ولی جوانان با انگیزه در بازی با تراکتور انتظارات کادر فنی را تقریبا برآورده کردند و این بازیکنان جوان برای درخشش بیشتر  فقط به تجربه نیاز دارند.

وی افزود:البته بهترین تجربه برای بازیکنان جوان پیکان بازی در کنار باتجربه های مثل برهانی وصادقی ، عبدی ، احمدی وحمودی است که به رشد آنها در کوتاه ترین زمان کمک زیادی  خواهد کرد.

پورغلامی در خصوص نقاط ضعف پیکان هم گفت:در کل ضعفی نداریم ولی اگر بتوانیم یک فورواردخیلی خوب و یک هافبک طراح باهوش را جذب کنیم ،تقریبا تیم پیکان کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار