مربی تیم فوتبال پیکان تهران:

چرخه تولید بازیکن اهداف کلی باشگاه محسوب می شود

پورغلامی گفت: تیم پیکان هم مانند خیلی دیگر از تیم های اروپایی به دنبال استعدادیابی جوانان و معرفی آنها به تیم ملی است.

فرهاد پورغلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص دیدار پیکان و فولادخوزستان در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بازی حساب شده و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم ببینیم. ازطرفی پیروزی در این دیدار حساس باعث می شود تا در صورت لغزش سایر حریفان نیم فصل نخست را با یک جایگاه مناسب به پایان برسانیم.
 
وی در ادامه افزود: طبق اهداف از پیش تعیین شده توسط مدیران باشگاه، سعی می کنیم ضمن تثبیت جایگاه تیم، قدم های بعدی را با محکم تر برداریم تا در پایان لیگ با رتبه تک رقمی به کارمان پایان دهیم. 
 
پور غلامی ادامه داد: هنوز جایگاه پیکان در جدول رقابت های لیگ شانزدهم تثبیت نشده است و به محض تحقق یافتن این امر اهداف کلان باشگاه را مدنظر قرار می دهیم، البته ما هم مانند خیلی دیگر از تیم های اروپایی به دنبال استعدادیابی جوانان و معرفی آنها به تیم ملی در آینده ای نزدیک هستیم و چرخه تولید بازیکن در پیکان ادامه می یابد.
 
مربی تیم فوتبال پیکان تهران در پایان با اشاره به برنامه تیم پیکان برای برگزاری اردو و جذب بازیکن در تعطیلات نیم فصل تصریح کرد: با توجه به ضعف هایی که در برخی خطوط با آن مواجه هستیم، قصد داریم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان با کیفیت این خطوط را ترمیم کنیم تا در ادامه لیگ با قدرت بیشتری مسابقات مان را دنبال کنیم. همچنین طبق نظر سرمربی تیم شاید یک اردوی 5 روزه ای را در یکی از شهرهای  کشورمان برپا کنیم تا ضمن برگزاری های دیدار تدارکاتی، بازیکنان تیم از شرایط هارمونی لازم دور نشوند.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار