پورغلامی :از بازیکنان راضی هستم از نتیجه نه!

مربی تیم پیکان تهران گفت: امروز از بازیکنان بخاطر ارائه بازی قابل قبول راضی هستم،آنان خوب جنگیدند و در اکثر نبرد های رودرو موفق بودند، اما در نهایت نتیجه رضایتبخش نبود.

پورغلامی :از بازیکنان راضی هستم از نتیجه نه!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فرهاد پورغلامی پس از تساوی بدون گل گسترش فولاد و پیکان در نشست خبری، گفت: خوشحالم که تبریز امسال 3 تیم دارد و برای هر سه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم، نیمه اول  تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه دوم بازی پایاپایی را انجام دادیم. تیم پیکان در ادامه مسابقات بازی بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

پور غلامی افزود: امروز از بازیکنانم بخاطر ارائه بازی قابل قبول تشکر می‌کنم ،آنان  خوب جنگیدند،در اکثر نبرد های رودرو  موفق بودند.

وی ادامه داد: اگرچه مشکلات فنی هنوز در تیم وجود دارد و باگذشت زمان از لحاظ فوتبالی بهتر خواهیم شد، باید بیشتر تلاش کنیم و در آینده به نتایج مورد نظر باشگاه برسیم .

مربی تیم  پیکان در مورد شرایط برهانی، تصریح کرد: برهانی تا زمانی که در زمین بود به وظایفش عمل کرد و زمانی که احساس کردیم او خسته شده تعویض کردیم.

فرهاد پور غلامی  درپایان گفت: پیکان امسال تغییرات بسیار زیادی داشته و بازیکنان برای هماهنگی نیاز به زمان دارند، و باید باورهایمان را بالا ببریم و میل به پیروزی در بازیکنان بیشتر شود تا به اهداف باشگاه و تثبیت در لیگ برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار