آستراکی: رحمان رکورد خود را شکست

مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت:سیامند رحمان در اردو رکورد خود را شکست و وزنه های سنگین تری را باید در اردوهای بعدی بلند کند.

آستراکی: رحمان رکورد خود را شکستغلامرضا آستراکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: سیامند رحمان پس از چند ماه تمرین در اردوی ارومیه توانست رکورد جهانی خود را 9 کیلوگرم ارتقا دهد و از 296 کیلوگرم به 305 کیلوگرم برساند.

وی ادامه داد: در دو اردوی باقی مانده تا اعزام رحمان باید وزنه های سنگین تری را بلند کند و تمرینات سخت تری پیش رو دارد تا در ریو با مشکل مواجه نشود و بتواند در پارالمپیک رکورد شکنی کند.

آستراکی تصریح کرد: تمام ملی پوشان باید رکوردهای خود را در اردو ارتقا دهند تا بسته به شرایط مسابقات بتوانیم با یک رکورد مناسب در پارالمپیک مدال های رنگارنگی بدست آوریم.

وی درباره مجید فرزین گفت: هنوز از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین ابلاغی در خصوص این ملی پوش به ما نرسیده و طبق صحبت های قبلی مجید فرزین از همراهی تیم ملی محروم است تا رای قطعی درباره وی صادر شود.

مربی تیم ملی وزنه برداری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ملی پوشان به طور انفرادی تمرین می کنند.اردوی بعدی تیم ملی از اول مردادماه در تهران برگزار و برنامه جدید تمرینات به ملی پوشان ارائه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار