رحمان : تمرینات سختی را می گذرانم / امیدورام در المپیک پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم

وزنه بردار پار المپیکی کشورمان گفت : تمرینات و اردو های سختی را گذرانده ام و امیدوارم بتوانم هم طلا ی پار المپیک را بگیرم و هم رکوردی جدید به ثبت برسانم .

رحمان : تمرینات سختی را می گذرانم / امیدورام بار دیگر افتخار آفرین شومسیامند رحمان ملی پوش وزنه بردار پارالمپیکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص تمریناتش گفت :

خدا را شاکرم که همه چیز در شرایط ایده آل قرار دارد و خوشبختانه با برگزاری اردو های بسیاری که پیش از این اردو در ارومیه و تبریز داشتیم، تمرینات خوبی انجام دادیم و در حال حاضر هم در سری جدید تمرینات و اردو هستیم تا با آمادگی هر چه بیشتر راهی مسابقات پارالمپیک شویم .

وی افزود: اردو های زیادی داشتیم و تصور می کنم یک سالی است که در اردو به سر می بریم . اردو ها شرایط خوبی دارد و از ابتدا سال 95 این پنجمین اردوی ماست که در آن حضور داریم .

مدال آور پارالمپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال که چه تصوری از عملکردتان در المپیک دارید کفت :هر چه قسمت باشد همان می شود . اما هیچ چیز غیر ممکن نیست، امیدوارم بتوانم با یاری خدا و دعای خیر مردم هم مدال طلا بگیرم و هم رکوردی تاریخی به ثبت برسانم .

رحمان در خصوص شرایط آمادگی اش عنوان کرد :تمرینات فوق العاده خوبی دارم اما از آن جایی که انتظار ها از من بالاست کار سختی را پیش رو دارم . همین موضوع عاملی شده تا بر تمرینات بیشتر و فشرده تر من برای رسیدن به مدال طلا بیافزایم. البته باید بگویم که همه برای موفقیت تلاش می کنند و امیدوارم بتوانیم با کمک های کمیته ملی المپیک دست پر و با رویی سفید به کشورمان باز گردیم .

وزنه بردار پار المپیکی کشورمان در خصوص حمایت های صورت گرفته گفت :خوشبختانه حمایت ها خوب است . من معتقدم که باید ورزشکارانی که به این صورت تمرین می کنند مورد حمایت کامل مسئولان قرار بگیرند زیرا زحمت و سختی بسیاری را تحمل می کنند و برای موفقیت باید بدون دغدغه راهی مسابقات شوند .

وی افزود: جا دارد تشکر وی‍‍‍ژه ای از فدراسیون که زحمات بسیاری برای ما کشیده است ،داشته باشم. امیدورام ما بتوانیم جواب این زحمات را بدهیم .

متاسفانه برخی تصور می کنند که ما بدون تمرین و زحمت خاصی راهی این مسابقات می شویم . اما حقیقت چیز دیگری است . ما در روز نزدیک به 18 تن وزنه می زنیم و با قدرت در تمرینات حاضر می شویم تا بتوانیم برای مردم کشورمان افتخار آفرین باشیم .

سیامند رحمان در پایان اظهار داشت :امیدورام در این زمان باقی مانده برای من آسیب دیدگی پیش نیاید تا بار دیگر بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز دربیاورم .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار