قزوین؛

مشکلات اقتصادی عامل بسیاری از اسیب های اجتماعی

نماینده ولی ‌فقیه در استان گفت :بسیاری از اسیب های اجتماعی ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و با بهبود این وضعیت می توان به سلامت جامعه کمک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار بارئیس طرح، برنامه و امور استان‌های مرکز فرهنگی اجتماعی وزارت کشور افزود : سیاه نمایی را شرعاً جایز نمی‌دانیم و به خاطر سوء استفاده تعدادی از مسئولان، خدمات هزاران خادم زحمت‌کش را نباید نادیده گرفت  اما اگر تعداد کمی هم از بیت‌المال سوء استفاده کنند، نابخشودنی است.

 امام جمعه قزوین اضافه کرد :درحالی که تعدادی از مسئولان حقوق‌های ده‌ها میلیونی دریافت می‌کنند، برخی از مردم در فقر بسر می برند و   این مسادل می تواند به آسیبهای اجتماعی منجر شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد :  باید تلاش کنیم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

در ابتدای این دیدار احسانی، رئیس طرح و برنامه و امور استان‌های مرکز فرهنگی اجتماعی وزارت کشور هم  گفت: باید تلاش کنیم با همت و مشارکت همه مردم و مسئولان به‌ ویژه ائمه جمعه، آسیبهای اجتماعی را به حداقل برسانیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.