قزوین؛

کشف بيش از 46 کيلوگرم ترياک

رئيس پليس مواد مخدر فرمانده انتظامي استان از کشف 46 کيلو و 850 گرم ترياک در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر قزوين و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سرهنگ  محسن قلی پور گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين، فردي را که در امر تهيه و خريد و فروش مواد مخدر از استان هاي جنوبي به مرکز کشور علي الخصوص به تهران فعاليت مي کرد شناسايي  کردند.

به گفته وی ،با تشديد اقدامات تخصصي و اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين، مشخص شد که اين قاچاقچي، اهل شيراز با خودروي کاميونت "ايسوز " قرار است مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي جنوبي به تهران انتقال دهد.

رئيس پليس مواد مخدر فرمانده انتظامي استان افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قزوين با هماهنگي پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اتوبان آزادگان ميدان تره بار مرکزي مستقر و با هماهنگي مقام قاضي، خودرو به همراه راننده متوقف کردند.

سرهنگ قلي پور اضافه کرد:  پس از انتقال  خودرو  به فاتب در بازرسي از کاميون مقدار تقريبي 46 کيلو و 850 گرم ماده مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.

وي گفت: در اين رابطه خودور  توقيف و متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني در اختيار مقام قضائي قرار گرفت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.