لرستان؛

سپاه آماده حفظ سرمایه های طبیعی ملی است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه آمادگی خود را برای حفظ این سرمایه ملی و انفال را حتی در دورترین روستاها دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سرهنگ پازدار در جلسه هماهنگی پیشگیری و اطفاء حریق از جنگلهای استان افزود:هیچ مرزی بین سپاه پاسداران با دستگاههای اجرایی استان وجود ندارد و این جلسه به همین منظور و در راستای پیشگیری و اطفاء حریق در جنگلهای استان تشکیل شده است .

وی گفت: بنا به دستور سردار کشکولی فرمانده سپاه استان اقدام به تشکیل و ساماندهی گردانهای امداد و نجات صورت گرفته است و به فرماندهان سپاه شهرستانها دستور داده شده در صورت بروز آتش سوزی در جنگلهای استان و سایر بحرانها با تمام نیروها و امکانات همکاری لازم را به عمل آورند.

پازدار افزود: با توجه به گستردگی جغرافیایی حضور رده های مقاومت سپاه حتی در دورترین روستاها ما آمادگی خود را برای حفظ این سرمایه ملی و انفال را اعلام می نمائیم.

مدیر منابع طبیعی و آّبخیزداری استان ضمن بر شمردن اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از حریق در جنگلهای استان در سال جاری گفت :این اداره کل با شناسایی کانونهای بحران نسبت به بکارگیری دیده بان و گشت موتوری در این مناطق اقدام لازم را در راستای پیشگیری انجام داده است .

نجفی بیان داشت : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با سپاه حضرت ابولفضل(ع) لرستان اقدام به تنظیم تفاهم نامه ای در راستای پیشگیری و اطفاء حریق در جنگلها و مراتع نموده که پس از امضاء فرمانده سپاه استان حضور نیروهای سپاه در مهار آتش سوزیها را پررنگ تر خواهد کرد.

مهندس نجفی در بخش دیگر از سخنانش به برپایی و استقرار 38 اکیپ بازرسی در کانونهای خیلی بحرانی و تجهیز کردن نیروهای مربوطه توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.