لوزانو: در المپیک باید گام به گام پیش برویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در مسابقات المپیک 2016 کاملا گام به گام پیش برویم و هر مرحله در این باره تصمیم بگیریم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز تمرین تیم ملی والیبال ایران در راه آماده سازی برای المپیک 2016 ریو، ظهر امروز در سالن فدراسیون والیبال برکزار شد. 

رائول لوزانو ، سرمربی تیم ملی والیبال ایرن در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از امروز تا روزی که تیم ملی عازم برزیل است 14 روز کاری زمان داریم و برنامه های لازم را برای این زمان باقی مانده تدوین کرده ایم.

وی ادامه داد: در هفته اول الویت با تمرینات بدنسازی است. همچنین در نظر داریم تیم از نظر تاکتیکی در شرایط قوی و ایده آلی قرار گیرد. 

لوزانو خاطرنشان کرد: در دو هفته بعدی روی کار گروهی بیشتر کار خواهیم کرد تا تیم با آمادگی کامل راهی مسابقات المپیک شده و بتواندنمایش خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به برنامه های تیم ملی برای دیدارهای تدارکاتی گفت: در نظر داریم در برزیل دو بازی دوستانه در کمپ تمرینی المپیک برگزار کنیم و همچنین در تلاشیم با دعوت از تیم ملی روسیه در تهران با این تیم هم دو بازی دوستانه برگزار کنیم.

لوزانو درباره هدف گذاری تیم ملی ایران در مسابقات المپیک 2016 ریو گفت: باید در این مسابقات کاملا گام به گام پیش برویم. در ابتدا هدف این است که در گروه خودمان در جمع 4 تیم ابتدایی قرار بگیریم و در ادامه به بازی های بعدی فکر کنیم.

وی در مقایسه عملکرد تیم ملی ایران در رقابت های انتخابی المپیک و لیگ جهانی گفت: برای ما مسابقات انتخابی المپیک حائز اهمیت بود و منطقی است که نمایش بهتری داشته باشیم. لیگ جهانی اما بیشتر برای ما جنبه تدارکاتی داشت و البته باید این را هم در نظر بگیریم که بدن بازیکنان خسته بود و تیم های حریف بسیار قدرتمند بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار