غفور: هنوز تا آمادگی و بهبودی کامل فاصله دارم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: رفته رفته به شرایط بهتری دست پیدا می‌کنم اما هنوز تا آمادگی کامل و بهبودی صددرصدی فاصله دارم.

امیر غفور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: بعد از مصدومیتی که بوجود آمد رفته رفته به شرایط ایده‌آلم نزدیکتر می‌شوم ، البته هنوز شرایط ایده آل کامل نیست و برای بهبودی صد در صدی نیاز به زمان دارم.

وی ادامه داد: تمرینات به خوبی در حال پیش رفتن است و قطعا تیم با آمادگی کامل راهی ریو خواهد شد. هدف ما این است که در مسابقات المپیک نمایش خوبی داشته باشیم.

غفور درباره عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی و عدم حضورش در این مسابقات به دلیل مصدومیت گفت: من و فرهاد قائمی نتوانستیم تیم ایران را در این مسابقات همراهی کنیم. اما دل ما همیشه با تیم بود و با تمام انرژی در بازی های تهران تیم را تشویق می‌کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان وقتی خودشان در زمین مسابقه هستند شرایط جوی خارج زمین و تماشاگران را خیلی کامل درک نمی‌کنند و در این چند مسابقه من متوجه شدم که هواداران والیبال چقدر عاشق تیم ملی کشورشان هستند و چقدر با تمام توان تیمشان را تشویق می‌کنند.
غفور ادامه داد: همین هواداران همیشه عامل اصلی افزایش انگیزه تیم ملی است و تلاش بازیکنان و نفرات تیم را چندین برابر می‌کند.

ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به مسابقات المپیک ریو و حضور ایران در این مسابقات گفت: ما قطعا با گرفتن سهمیه کارمان تمام نشده است و حالا باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا نمایش خوبی در المپیک هم داشته باشیم. زیرا همه از والیبال توقع درخشش دارند.

وی ادامه داد: اولین هدف ما در المپیک این است که بتوانیم به دور بعد راه پیدا کنیم و بعد از آن به مراحل بعدی فکر کنیم. امیدوارم در مجموع بازی های خوبی انجام دهیم وباعث سرافرازی والیبال ایران در میدان معتبری همچون المپیک شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار