شهرکرد؛

دشمنان اسلام در پی گرفتن ارزش های نورانی قرآن از جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز آمریکا و دشمنان نظام اسلامی در پی آن هستند که با اشاعه فرهنگ مبتذل غرب، ارزش های نورانی قرآن را از جامعه بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب و مدافعان حریم خانواده در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد تأکید کرد: امر به رعایت عفاف و حجاب و نهی از بد حجابی، بی حجابی و بی عفتی، دو فریضه واجب و جهاد عصر حاضر است.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه واجب در جامعه اسلامی است که باید احیا شود.

امام جمعه شهرکرد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای احیای فرایض دینی شکل گرفت، افزود: ضروری است تا هر چه در توان داریم برای پیاده سازی احکام الهی و اسلامی در جامعه تلاش کنیم.

نکونام با اشاره به احادیث ائمه معصومین (ع) پیرامون اهمیت عفاف و حجاب ادامه داد: دین مبین اسلام تأکید بسیاری بر رعایت عفاف و حجاب دارد که باید افراد را در این خصوص آگاه کرد.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن گفت: امروز آمریکا و دشمنان نظام اسلامی به دنبال آن هستند تا با اشاعه فرهنگ مبتذل غرب، ارزش های نورانی قرآن را از جامعه بگیرند که مقابله با این توطئه، هوشیاری مردم را می طلبد.

نکونام، برپایی تجمع های دفاع از حریم خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب را در خنثی سازی هجمه های دشمن موثر دانست و از حضور پرشور مردم استان در این برنامه قدردانی کرد.

به مناسبت 21 تیرماه «روز ملی عفاف و حجاب» و همزمان با سراسر کشور، حرکت مردمی و تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب و مدافعان حریم خانواده با شعار محوری «حیا، عفت و غیرت، حافظ حریم خانواده» در شهرکرد، مراکز شهرستان ها و منطقه عشایری سردشت استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

شرکت کنندگان در این برنامه در شهرکرد از ساعت 18 روز گذشته دوشنبه 21 تیرماه و با سر دادن شعارهایی پیرامون اهمیت حجاب و عفاف، از میدان بسیج شهرکرد به سمت چهارراه فصیحی، خیابان سعدی، چهارراه سینما، چهارراه بازار و میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) حرکت و در این مکان اجتماع کردند.

گفتنی است: به مناسبت گرامیداشت سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخان به معترضین کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی، 21 تیرماه به عنوان «روز عفاف و حجاب» و 19 تا 25 تیرماه به منظور پاسداشت اندیشه شهدای مسیر عفاف و حجاب و پاکدامنی به عنوان «هفته عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۵
اگه این دشمن نبود این همه بدبختی رو گردن کی مینداختین ؟
آخرین اخبار