یاسوج؛

ارسال 44 هزار نامه به نماینده مجلس بیانگر عمق معضل بیکاری است

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده افزود : ارسال 44 هزار نامه از سوی جوانان برای اشتغال به نماینده مجلس بیانگر عمق معضل بیکاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عدل هاشمی پور  در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های فراوان این استان به ویژه در زمینه صنعت و معدن افزود: بالا بودن آمار تعداد جوانان بیکار در این خطه توجه به حمایت از تولید و کارآفرینی را دو چندان کرده است.

وی وجود معادن نیترات، فسفات، طرح پتروشیمی در کهگیلویه را فرصتی برای اشتغال و سرمایه گذاری در این استان دانست و افزود: بیکاری فزاینده در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ،چرام ولنده یک مشکل بزرگ برای مردم این منطقه است.

هاشمی پور بیان کرد: مشکلات صنایع باید به صورت تخصصی و با تدبیر وزارت صنعت و معدن رفع شود و نباید به امید سفر هیات دولت و شخص رئیس جمهور بود.

وی از وزیر صنعت خواست تا برای به رفع مشکلات صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد چاره اندیشی کند.

وی بیکاری را جزو مشکلات اصلی در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دانست و بیان کرد: جذب اعتبارات ملی و سرمایه گذاران بخش خصوصی، مشوق های سرمایه گذاری، تولید، توزیع و صادرات راهکارهای مهم برای رفع این معضل بیکاری در این استان است

انتهای پیام /ف
برچسب ها: نامه ، مجلس ، بیکاری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.