طهماسبی:

اردو چهار روزه در مشهد برگزار می کنیم/بدنبال مهاجم خارجی هستیم

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت:مشهد را انتخاب کردیم هم به زیارت امام رضا (ع) رفته باشیم و هم یک اردو کوتاه مدت 4 روزه در آنجا برگزار کنیم.

اردو چهار روزه در مشهد برگزار می کنیم/بدنبال مهاجم خارجی هستیممحمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین شرایط  تیم پیکان گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و طبق برنامه پیش می رویم، و تاکنون سه دیدار تدارکاتی برگزار کردیم که  برای تیم بسیار مفید بود.ه است

وی ادامه داد: با نظر کادر فنی تیم پیکان  روز چهارشنبه و از ساعت 18 در یک بازی دوستانه به دیدار ذوب آهن برگزار خواهد رفت و تا شروع لیگ چند بازی دوستانه دیگر را نیز برگزار خواهیم کرد.

سرپرست تیم پیکان درباره دلیل تغیر مکان بازی پیکان برابر ذوب آهن گفت:بدلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه شهر قدس بازی در کرج برگرار خواهد شد ،اگرچه ما دوست داشتیم که بازی در ورزشگاه خودمان برگزار شود اما این امر محقق نشد.

وی ادامه داد: چون در زمین پیکانشهر تمرین می کنیم نظر مجید جلالی سرمربی تیم این است که بازی ها دوستانه را در استادیوم های ورزشی برگزار کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند ابتدا خواستیم در ورزشگاه دستگردی تهران مقابل ذوب آهن بازی کنیم که بدلیل زیر کشت بودن نشد و با همکاری مسئولین کرج که جا دارد از آنها تشکر کنم این بازی دوستانه به ورزشگاه انقلاب کرج منتقل شد.

سرپرست تیم پیکان در مورد اینکه آیا ورزشگاه شهر قدس برای لیگ برتر آماده خواهد شد یا خیر گفت: بله این ورزشگاه با شروع لیگ آماده برگزاری مسابقات است و قرار است که روی سکو ها صندلی نیز نصب شود و قطعا بازی های پیکان در لیگ شانزدهم در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.

طهماسبی در مورد اینکه آیا پیکانی ها به دنبال جذب هاشم بیگ‌زاده هستند یا خیر بیان کرد: بیگ‌زاده بازیکن بسیار خوب و با شخصیتی است ،قبلا در لیست ما بود اما هم اکنون در پست بازی وی نیاز به بازیکن نداریم و از طرفی 6 بازیکن لیگ برتری جذب کرده‌ایم و یک جای خالی دیگر داریم که احتمالا آن را حفظ می‌کنیم، در حال حاضر به دنبال جذب مهاجم خارجی هستیم و می‌خواهیم یک بازیکن خوب در این پست جذب کنیم.

طهماسبی در مورد ادامه تمرینات آماده سازی پیکان گفت: در نظر داشتیم قبل شروع لیگ تیم به یک اردوی زیارتی برود و به همین دلیل مشهد را انتخاب کردیم هم به زیارت حضرت امام رضا ( ع) رفته باشیم و هم یک اردو کوتاه مدت سه روزه در آنجا برگزار کنیم.

سرپرست پیکان همچنین گفت: طبق هماهنگی ها در اردو مشهد با تیم خونه به خونه ی بابل یک بازی دوستانه برگزار می کنیم و دوشبنه شب به تهران بر می گردیم وتمرینات خود را تا شروع لیگ شانزده هم در زمین پیکانشهر ادامه خواهیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار