جلالی:

بازی های سخت در هفته های اول یک مزیت برای پیکان است

سرمربی تیم پیکان پس از قرعه کشی لیگ برتر گفت:بازی های سخت هفته های ابتدای یک مزیت برای شاگردانم است.

بازی های سخت در هفته های اول یک مزیت برای پیکان استمجید جلالی سرمربی تیم پیکان در گفتگو با خبرنگاران حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از قرعه کشی لیگ برتر گفت: بعنوان مربی خیلی روی این موضوع که درهفته های ابتدای لیگ  مقابل چه تیم بازی کنیم حساسیت ندارم ،  فرقی  نمی کند هفته اول یا هفته آخر با پرسپولیس یا استقلال بازی کنیم چرا که در لیگ باید 30 بازی با همه تیم ها د اشته باشم.

سرمربی تیم پیکان افزود: شاید بظاهر قرعه شاگردانم سخت بنظر برسد اما تیم پیکان خود را آماده شروع رقابت ها کرده و محک بسیار خوبی و یک مزیت برای تیم پیکان است که در هفته های ابتدایی لیگ با تیم های تراکتور، استقلال و سپاهان بازی کنیم.

وی در خصوص تغییر ساعت بازی دوستانه  پیکان برابر ذوب آهن بیان کرد: بادرخواست مسئولین تیم ذوب آهن که امشب به سمت اصفهان پرواز دارند بازی امروز را یک ساعت زودتر برگزار خواهیم کرد و مجبور شدیم در گرما مقابل تیم اصفهانی قرار بگیریم.

جلالی در خصوص وقفه ها ی طولانی مدت لیگ هم اظهار کرد: اینکه درکوران مسابقات بازی ها متوقف می شود آزار دهنده است برنامه های تیم ملی در اولویت است و ناچار هستیم با این مشکل کنار بیایم و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم پیکان درپایان گفت: امیداورم لیگی شاداب و رو به رشدی دیگری را در این فصل پیش رو داشته باشیم و شاهد صعود به جام جهانی 2018 روسیه  باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار