زنجان،

افتتاح پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی

پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این مراسم سهیلا فریقی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گفت : غنی سازی اوقات فراغت یکی از مهم ترین فرصت های تربیتی است و اولیا و مربیان باید از این فرصتها برای پرورش استعدادهای دانش آموزان استفاده کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری اولیای دانش آموزان ابراز امیدواری کردند تا با تلاش همکاران و همکاری اولیا و مساعدتهای اداره آموزش و پرورش استثنایی شاهد حضور همه ی دانش آموزان با نیازه های ویژه در این پایگاه ها باشیم.

پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه با حضور کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و معاونین محترم ناحیه دو و کارشناس مسئول امور تربیتی اداره کل درپایگاه تابستانی شهید انجم شعاع افتتاح گردید.

شایان ذکر است که در شهر زنجان دو پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان با نیاز های ویژه به نام های مدرسه مهارتهای حرفه ای طلیعه و شهید انجم شعاع فعال می باشند و حدود 60 دانش آموز تحت پوشش این کلاسها قرار دارند این کلاسها از نیمه دوم تیرماه تا پایان مرداد ماه دایر می باشد و در حیطه های فرهنگی ، هنری و و ورزشی فعالیت می کند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.