ساری،

دانش آموز مازندرانی در صدر مسابقات شطرنج مدارس آسیا

دانش آموز مازندرانی در مسابقات شطرنج مدارس آسیا نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از نایب قهرمانی یکی از دانش آموزان این استان در دوازدهمین مسابقات شطرنج آسیایی خبر داد.

سیدعلی قاسمی افزود: محمد جواد خورشیدی پاجی دانش آموز ساروی در رده سنی زیر 11 سال با غلبه بر حریفانش موفق به کسب این افتخار شد.

وی زمان و مکان مسابقات مذکور در اوایل هفته جاری در تهران اعلام کرد و گفت: این شطرنج باز ساروی توانست با کسب شش امتیاز از هفت امتیاز مسابقات به این مقام نایل شود.

وی افزود: خورشیدی مقام سومی رده سنی زیر 12 سال کشور را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به درخشش دانش آموزان این استان در رقابت های کشوری و بین المللی، از کسب مدال طلای مسابقات بین المللی کشتی توسط امیر پرسته دانش آموز ساروی و دریافت مقام سوم امیر حسین دلفان آذری دانش آموز کلاردشتی در مسابقات جهانی کاراته به عنوان بخشی از موفقیت آنان در سال جاری خبر داد.

وی به کسب مقام قهرمانی ابوالفضل خطیبی دانش آموز فریدونکناری در مسابقات اسکی آلپاین و دریافت مقام برتر وی در رقابت های دو میدانی کشور و نیز کسب مدال طلا، نقره و برنز توسط سه دانش آموز مازنی بنام های خشایار قیصری، احمد فهمیان و محمدجوادی در مسابقات کشتی ناشنوایان جهان به عنوان دیگر موفقیت امسال آنان اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.