لرستان؛

صرف هزینه 56 میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان بروجرد

نماینده مدیریت درمان استان لرستان در بروجرد گفت: سازمان تأمین اجتماعی در این شهرستان سال گذشته 56 میلیارد و 730 میلیون تومان هزینه کرده است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سید مهدی مهدیانی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در مدت یاد شده در حوزه بستری بیماران 27 میلیارد و 340 میلیون تومان در این شهرستان هزینه کرده است.  
 
وی تصریح کرد: سال گذشته 10 هزار و 494 بیمار در مراکز طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی شهرستان بروجرد بستری شده‎اند.
 
نماینده مدیریت درمان استان لرستان در بروجرد  یکی از تعهدات مهم سازمان تامین اجتماعی را حمایت‎های درمانی خواند و عنوان کرد: حمایت‎های درمانی  به دو صورت درمان مستقیم و غیر مستقیم انجام می‎شود.
 
مهدیانی ادامه داد: در درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی در قالب خرید خدمات اقدام به انعقاد قرارداد با پزشکان و موسسات می‎کند و خدماتی را در حوزه درمانی به بیمه شدگان ارائه می‎دهد.
 
 نماینده مدیریت درمان استان لرستان در بروجرد  افزود: در شیوه درمان غیر مستقیم بیمه شدگان با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی بهره‎مند می‎شود.
 
مهدیانی خاطرنشان کرد: در درمان مستقیم بیمه شدگان به مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی مراجعه و خدمات را به صورت رایگان دریافت می‎کنند.
 
وی تاکید کرد: دو مرکز پلی کلینیک آیت الله بروجردی و بیمارستان کوثر بروجرد در راستای درمان مستقیم  در حال ارائه خدمات به جامعه آماری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
 
 نماینده مدیریت درمان استان لرستان در بروجرد جذب تجهیزات به بیمارستان کوثر این شهرستان را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد.
 
مهدیانی تصریح کرد: دستگاه سنگ شکن برون اندامی که در درمان بسیاری از بیماری‎ها نقش بسزایی دارد, یکی از دستگاه‎های تهیه شده برای این بیمارستان در مدت یاد شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین دستگاه رادیولوژی تهیه شده برای بیمارستان کوثر این شهرستان مرداد ماه سال جاری راه اندازی می‎شود.
 
نماینده مدیریت درمان استان لرستان در بروجرد  با اشاره به آغاز توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان در سه ماهه سوم سال گذشته تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار این بخش از بیمارستان کوثر تا سال آینده به بهره‎برداری می‎رسد.
 
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: صرف ، هزینه ، درمان ، بروجرد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.