زنجان؛

رشد خوب ورزش اسکواش زنجان

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ورزش اسکواش زنجان را رشته جوانی دانست و گفت: این ورزش رشد خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ارسلان حسینی در مجمع عادی سالیانه هئیت اسکواش استان زنجان ، افزود: تلاش هئیت اسکواش استان زنجان طی دو سال گذشته قابل تقدیر بوده و عملکرد خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: تیم مدیریتی در این هئیت ورزشی کارهای بزرگی انجام داده‌اند و با توجه به اینکه رشته ورزشی اسکواش رشته جوانی در کشور است، تلاش و فعالیت‌ها در این هئیت باید افزایش پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان سرمایه های انسانی توانمندی دارد که باید از این فرصت برای ارتقای این رشته ورزشی استفاده شود.

حسینی با بیان اینکه هئیت اسکواش از توانمندی خوبی برخوردار است و مشکلات باید مطرح شود، افزود: به جز موارد مالی که اکثر هیئت‌های ورزشی با آن دست به گریبان هستند، مشکل برخی هیئت‌های ورزشی، از جمله اسکواش زنجان این است که هنوز نتوانسته‌اند در بحث همگانی کردن رشته خود، گام‌های مؤثری بردارند.

حسینی گفت: منابعی که با وجود اسپانسرها در اختیار هئیت اسکواش استان زنجان قرار دارد، منابع بسیار خوبی است که باید از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ هئیت ورزشی در استان زنجان حتی محل استقرار ندارند، افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان اهتمام ویژه ای به حل مشکل اساسی هیئت اسکواش استان و تأمین کورت سالن این هیئت دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: با توجه به اینکه ورزش اسکواش در کشور جزو رشته‌های جوان بوده و به تبع آن، این رشته در استان زنجان نیز آن‌طور که باید مطرح نشده است، در مرحله اول باید این رشته به صورت همگانی معرفی شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: رشد ، خوب ، اسکواش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.