زنجان؛

آیین تشرف جوان بهائی به مذهب شیعه

امروز در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و حضور امام جمعه زنجان، جوان بهائی با گفتن شهادتین، آئین شیعه را برای خود انتخاب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اعلام این خبر گفت: شیعیان به ویژه آن‌هایی که به تازگی به این مذهب گرایش پیدا می‌کنند از هیچ تهدیدی واهمه نداشته باشند و با مطالعه منابع معتبر دانش و آگاهی خود را به‌روز کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در این جلسه خطاب به «نوید فرصتی‌پور»، اظهار کرد: باید مطالعات خود در زمینه تشیع را بیشتر کرد، به‌ویژه مطالعه خاطرات افرادی که این مذهب را برای خود انتخاب کرده‌اند، می‌تواند در طی این مسیر کمک‌کار خوبی باشد.

آیت‌الله علی خاتمی با تاکید بر اینکه نباید تحت تاثیر تهدیدات قرار گرفت، گفت: اسلام دین منطق است و چون مطابق با فطرت انسان است، هر انسان آزاده‌ای آن را با جان و دل می‌پذیرد.

وی با اشاره بر لزوم اهتمام به دستورات مذهبی در زندگی روزمره، خطاب به این جوان تازه شیعه شده، تصریح کرد: با مراجعه به کتب معتبر شیعی باید در راستای فراگیری اصول دینی اهتمام ویژه داشته باشد تا بتواند در این مسیر قدم‌های محکمی بردارد.

نماینده ولی‌فقیه در پایان این جلسه یک جلد کلام‌الله مجید، یک جلد نهج‌البلاغه و یک جلد کتاب مفاتیح‌الحیات تالیف آیت‌الله جوادی آملی که در زمینه مباحث سبک زندگی اسلامی و سلوک فرد مسلمان است را به این جوان تازه شیعه شده، اهدا کرد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: آیین ، تشرف ، جوان ، بهائی ، به ، مذهب ، شیعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۴ تير ۱۳۹۵
دمش گرم