الله کرمی: فینالیست ها پس از مسابقات بانوان مشخص می شوند

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: نفرات راه یافته به نرحله فینال پس از رقابتهای بانوان معرفی می شوند.

الله کرمی: فینالیست ها پس از مسابقات بانوان مشخص می شوندرقیه الله کرمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: چهارمین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی با حضور ۴۰ تیرانداز  در دو کلاس SH1 و SH2، رشته های تپانچه و تفنگ بادی و هفت ماده P1,P2,R1,R2,R3,R4,R5  در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی تیراندازی مردان به اتمام رسیده و رکوردها ثبت شده است و طی روزهای شنبه و یکشنبه بانوان تیرانداز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
کرمی عنوان کرد: پس از پایان مرحله مقدماتی بانوان تیرانداز رکوردهای ثبت شده توسط ورزشکاران مورد بررسی قرار می گیرد و کادر فنی مسابقات لیست نفرات راه یافته به مرحله فینال را اعلام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات ISCD وISSF انجام می شود و تغییرات جزئی نیز که اخیرا در سال 2016 رخ داده نیز اعمال شده است.

کرمی بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در دومین مرحله مسابقات نیز تا 10 مرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از بررسی شرایط برگزاری چنانچه مقدور شود مسابقات پیش از بازی های پارالمپیک برگزار می شود در غیر این صورت به زمانی پس از بازی های ریو موکول می شود.

رئیس انجمن تیراندازی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه پشتوانه سازی برای تیم ملی، این مسابقات فرصت خوبی است تا تیراندازان توانایی های خود را به نمایش بگذارند و شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند. پس از بازی های پارالمپیک ریو، مسابقات پاراآسیایی اندونزی و نیز مسابقات قهرمانی جهان پیش را پیش رو داریم و از این جهت برای ترکیب تیم ملی از نفرات منتخب مسابقات آزاد دعوت بعمل می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار