ملی پوش تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین گفت:رویای زندگی ام را با به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم در ریو کامل خواهم کرد.

عباسپور:رویای بزرگ زندگی ام با کسب مدال ریو محقق می شود
سمیه عباسپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: سال 84 به علت سانحه تصادف دچار قطع نخاع شدم و این اتفاق در ابتدا روحیه مرا خراب کرد تا حدی که با اصرار خانواده و به سختی از دانشگاه فارغ التحصیل شدم.

وی ادامه داد:من در کرمان زندگی می کنم و از طریق زهرا نعمتی با ورزش جانبازان و معلولین و رشته تیر و کمان آشنا شدم و موفقیت های نعمتی در حدی بود که انگیزه ای برای من شد تا وارد ورزش شوم.
عباسپور افزود: در رشته تیر و کمان پیشرفت زیادی داشتم و به علت اینکه رکورد های خوبی ثبت می کردم در بیشتر مسابقات برون مرزی همراه با تیم ملی شرکت می کردم.

وی عنوان کرد: در کارنامه ورزشی ام طلای کره و چک،نقره تایلند و چک و برنز امارات و چک و اولین سهمیه کامپوند بانوان را دارم که برای من افتخار بزرگی است اما هدفم کسب بهترین مقام ورزشی است و تا زمانی که به آن نرسم از ورزش کناره گیر نخواهم کرد.

عباسپور در ادامه بیان کرد: اکنون به مرحله ای رسیدم که انگیزه و الگویی برای اطرافیانم شدم تا جایی که افراد خانواده ام در رشته های مختلف ورزشی شرکت کردند و با تلاش به مسیر خود ادامه می دهند و این موضوع برای من بسیار با ارزش است.

وی در خصوص مسابقات جهانی چک گفت:  من در آخرین فرصت موفق شدم سهمیه پارالمپیک را بدست آوردم و در تاریخ تیروکمان جانبازان و معلولی ایران نخستین بار است که تیم ملی به صورت کامل در یک میدان بزرگ ورزشی حاضر می شود.

عباسپور عنوان داشت: خوشحالم که در کنار هم تیمی های خودم به ریو اعزام می شوم و کسب سهمیه ام با دریافت مدال برنز و طلای مسابقات جهانی خاطره انگیز شد و این یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در کارنامه ورزشی من رقم خورد.

وی درباره زندگی شخصی خود گفت: من دارای یک دختر هستم و زمانی که به مسابقات می روم نگرانی فرزندم همیشه با من است اما سعی می کنم با کسب یک نتیجه خوب این سختی را جبران کنم و این دوری با یک مدال خوشرنگ جبران شود.

عباسپور در باره وضعیت تیم ملی گفت: پس از اینکه کسب سهمیه کردم احساس می کنم جو تیم ملی آرامش بیشتری دارد و همه ملی پوشان با پشتکار زیاد برای مدال پارالمپیک تلاش میکنند و امنون یک هدف در تیم وجود دارد آن کسب مدال ریو است.

ملی پوش تیم ملی تیروکمان در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع فعالیتم در این رشته روزی را تصور می کردم که بتوانم در بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان حاضر باشم. برای رسیدن به این روز خیلی تلاش کردم و می خواهم با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم این رویا را کامل کنم. آرزویم برای همه ورزشکارانی که برای رسیدن به پارالمپیک تلاش کردند،موفقیت است و امیدوارم خودم نیز به مدال دست پیدا کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار