اسبقیان در جشنواره ژیمناستیک نونهالان شمال غرب کشور

محمد شروین اسبقیان در جشنواره بزرگ ژیمناستیک نونهالان شمال غرب کشور با شعار مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد و با رویکرد گرمیداشت شهدای مدافعان حرم حضور یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمدشروین اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک طی نخستین بازدید استانی خود ، از هیئت ژیمناستیک استان اردبیل و باشگاه ژیمناستیک مجموعه ورزشی نگین این استان به همراه فرامز سنگيني دبير، محسن خوش طينت دبير كميته مسابقات و سازمان ليگ، بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و احمدی فرماندار نیر، اکبر نگاهی رییس اداره ورزش شهرستان نیر اباذر کریم نژاد رییس هیات ژیمناستيك استان حضور داشتند.
طی بازديد اسبقیان از باشگاه نگین اردبیل، تقی زاده رییس سابق هیات، برادران، حقيقت جعفري و ديگر مسئولين هيئت ژيمناستيك اين استان حضور داشتند.
صبح روز جمعه 25 تیر ماه 1395 نیز مراسم افتتاحییه جشنواره بزرگ ژیمناستیک با رویکرد یادواره شهدای مدافعان حرم و در راستای مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد به میزبانی شهرستان نیر اردبیل و با حضور بیش از 1000 ژیمناست نونهال دختر و پسر از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی و نیز جمع کثیری از مسئولین ورزش و جوانان استان اردبیل و خانواده های ژیمناست ها برگزار شد.
در ابتدای جشنواره توسط مسئولین و ژیمناست ها مراسم گلریزان و گرامیداشت یادواره شهدای مدافعان حرم و سپس رژه ژیمناست ها با در دست داشتن شعارهایی در راستای مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد انجام شد.
در ادامه این همایش نونهالان ژیمناست شرکت کننده از باشگاههای مختلف برنامه های گروهی و هماهنگ جذابی از حرکات زیبای ژیمناستیک اجرا کردند و در پایان ، مراسم تجلیل از قهرمانان ، پیشکسوتان و مربیان با اهدای لوح تقدیر توسط اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر، کریم نژاد رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل و دیگر مسئولین با رویکرد شهدای مدافع حرم و در راستای مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد در سالن ژیمناستیک شهرستان نیر برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار