اسبقیان: به مدال های خوش رنگ آسیایی فکر می کنیم

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: قصد داریم با توسعه رشته ژیمناستیک در کشور به مدال های خوش رنگ مسابقات آسیایی اندونزی دست پیدا کنیم.

اسبقیان: ملی پوشان هنری در کیش اردو می زنندمحمد شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون ژ‍یمناستیمک در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بدو ورودم به فدراسیون توسعه کمی و کیفی این رشته را مدنظر قرار دادم. با مطالعه وضع موجود فدراسیون به این نتیجه رسیدیم که می توان  با استعدادیابی و نخبه گزینی به همگانی کردن و گسترش ‍ژیمناستیک کمک کرد. در همین راستا اقدام به برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی در استان ها کردیم. این جشنواره ها با شعار مبارزه با مواد مخدر و در راستای سیاست های دولت و وزارت ورزش و جوانان و با حضور نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود. 
وی درباره اتفاقاتی که در این جشنواره ها رخ می دهد اظهار داشت کمیته پایه فدراسیون برنامه هایی را برای این جشنواره ها تهیه دیده است. انجام حرکات بنیادین و پایه بر اساس طرح سطح بندی فدراسیون و اجرای حرکات زیبا از جمله کارهایی است که در این جشنواره ها  اجرا می شود. این جشنواره ها میدان رقابت نیست بلکه محلی  است برای  توسعه ‍ژیمناستیک، افزایش انگیزه خانواده ها و شرکت کننده ها. هم چنین درصدد هستیم با افزایش جمعیت ژیمناست های سازمان یافته راه را برای رسیدن به مدال هایخوش رنگ مسابقات آسیایی 2018 هموار کنیم.
اسبقیان با اشاره به وضعیت فعلی تیم ملی هنری تصریح کرد  تست گیری ها از ورزشکاران  در حال انجام است. در پایان با نظر شورای فنی و کمیته هنری ملی پوشان تیم بزرگسالان مشخص خواهند شد. اولین دوره اردوی بزرگسالان نیز در جزیره کیش برپا می شود. بعد از آن نیز مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل و مازندران برگزار می شود. 
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد قصد داریم با همه قهرمانان ‍ژیمناستیک که هر کدام در گوشه ای از کشور در حال تمرین هستند دیدار کنیم و ازآنان قدردانی به عمل بیاوریم. زیرا آنان برای کشور افتخار آفرین کرده اند و شایسته توجه هستند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار