اردبیل؛

تولید آثار فاخر هنری با محوریت اقتصاد مقاومتی در کشور

مدیرکل امور استان‌های مجلس حوزه هنری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال آثار فاخر هنری و فرهنگی با محوریت اقتصاد مقاومتی در کشور تولید می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید مصلحی در سی و یکمین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری در سرعین اظهار داشت: سازمان حوزه هنری رسالت بسیار خطیری در تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دارد و امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده آثار فاخر هنری و فرهنگی با محوریت اقتصاد مقاومتی توسط هنرمندان در کشور تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش روسای حوزه هنری استان‌های کشور به مدت سه روز در شهرستان سرعین برگزار می‌شود، افزود: در این همایش سیاست‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار سازمان حوزه هنری موردبحث و بررسی قرار می‌گیرد و روسای حوزه هنری استان‌ها از عملکرد سال گذشته و سه‌ماهه خود در حوزه فرهنگ و هنر گزارش ارائه می‌دهند.

مدیرکل امور استان‌های مجلس حوزه هنری بیان کرد: یکی از اهداف اصلی سی و یکمین نشست روسای حوزه هنری همسان‌سازی توانمندی‌ها و اطلاعات حوزه هنری است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌شده تا بتوانیم اطلاعات موردنظر را به هم نزدیک کنیم تا به نتایج مثبت و هدفمند در حوزه فرهنگ و هنر برسیم.

مصلحی بابیان اینکه گفتگوها و تبادل اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در حوزه هنری توانمندی بسیار خوب است ولی متأسفانه این گفتگو تبادل به یک قاعده هدفمند تبدیل نشده و نیازمند است که در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مطالب و اطلاعات موردنظر را به یک قاعده هدفمند تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار عظیم فرهنگی دارد و این استان در همیشه برگزاری مراسمات معنوی به‌ویژه ماه محرم، نماد و الگوی سایر مناطق بوده و نیازمند است که با برنامه‌ریزی مناسبت از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان برای پیشرفت و توسعه منطقه استفاده شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، آثار ، فاخر ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.