کرمانشاه؛

57 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به طول راه این استان افزوده می‌شود

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حوزه بزرگراه به بهره‌برداری از هفت پروژه به طول 57 کیلومتر و با هزینه بیش از 103 میلیارد تومان اشاره کرد


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حوزه بزرگراه به بهره‌برداری از هفت پروژه به طول 57 کیلومتر و با هزینه بیش از 103 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل قطعاتی از بزرگ‌راه کربلا، اسلام‌آبادغرب ـ پل‌دختر، کرمانشاه ـ کامیاران، بیستون ـ هرسین به‌سمت نورآباد و بیستون ـ سنقر است.

عبدالله بهادری از بهره‌برداری از 110 کیلومتر عملیات به‌سازی و روکش آسفالت راه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: در حوزه‌ را‌ه‌های روستایی نیز 51 جاده روستایی به‌طول 149 کیلومتر در سفر دولت یازدهم و هیأت همراه افتتاح می‌شود.

وی به عملیات اجرایی سه‌ پروژ‌ه بزرگ دیگر استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: بیمارستان بزرگ 540 تختخوابی کرمانشاه که یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های غرب کشور است و با زیر‌بنای بیش از 45 هزار متر‌مربع و فاز نخست آن با اعتباری بیش از 220 میلیارد تومان در این سفر کلنگ‌زنی می‌شود.

بهادری ادامه داد: عملیات کلنگ‌زنی 25 کیلومتر از قطعه دوم بزرگراه حمیل ـ کرمانشاه با اعتبار 38 میلیارد تومان و نیز 13 کیلومتر از کمربندی شهر بیستون با اعتبار 310 میلیارد تومان در این سفر اجرا می‌شود.

این مسؤول به بهره‌برداری از 6 پروژه ساختمان‌های دولتی نیز اشاره کرد و گفت: احداث و تجهیز دهکده‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای، احداث کتاب‌خانه، ساختمان بخشداری و اجرای طرح یادمان شهدای بازی‌دراز با مساحتی به وسعت 5 هزار و 982 متر‌مربع و با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در این سفر به بهر‌ه‌برداری می‌رسند.

بهادری با اشاره به اینکه همه عملیات پاک‌سازی در جاد‌ه‌ها انجام شده است، گفت: تجهیز روشنایی و در صورت نیاز تعمیر آن، تعمیر گاردریل، نیوجرسی‌ها، شانه راه و علف‌زنی کنار‌ه‌های جاده، اصلاح تابلوها و‌... در دستور کار اداره‌های تابعه قرار دارد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، بزرگراه ، اصلی ، فرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار