معصومه ابتکار راجع به حواشی که علیه او ایجاد شده در صفحه اینستاگرام خود توضیح داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران، راجع به حواشی که علیه او ایجاد شده در صفحه اینستاگرام خود توضیح داد و نوشت عکسی که اخیرا از او منتشر شده در شهرستان میناب است و ارتباطی با اهواز ندارد و  تخریبگران با ساخت این حواشی ها من را خسته نخواهند کرد.


وی در صفحه اینستاگرام خود اینگونه توضیح داد
:"درباره ماجرای عکس های بالا، مطالب مختلفی گفته شده: یکی زیر عکسی از این مجموعه نوشت "استقبال از خانم ابتکار در خوزستان" و رسانه دیگری نوشت "تعارف آب شرب میناب به خانم ابتکار". در حالی که عکس ها نه مال خوزستان بود و نه در لیوان، آبی وجود داشت که به من تعارف کنند. عکس، گروه انامیس متشکل از جوانان هنرمند مینابی را نشان می دهد که نمایش دشت میناب را در آغاز نشست مردم و مسئولین در شهرستان میناب و در فضای باز اجرا می کنند.
اما این شد سوژه ای در فضای مجازی برای خبرسازی و آنانی که این خبرسازی ها را کردند، نیم نگاهی هم به مشکل مردم میناب نداشتند که دشت حاصلخیزشان گرفتار فرو چاله ها شده و هر دم بیم آن دارند که خانه و زندگی و سلامتی و درخت و محصولشان به فرو چاله ای در افتد. در سفر به کرمانشاه هم عکسی جعلی از نقاشی کشیدن من طی جلسه مربوط به ریزگردها منتشر کردند. این کارها البته برای آن است که اصل فراموش و اقدامات در حاشیه ها گم شود. اما خبرسازان و تخریبگران که دائم حاشیه می سازند تا حقایق پنهان بماند، بدانند که این حاشیه سازی ها، من و همکارانم در دولت را خسته نخواهد کرد... فقط اسنادی بر فضاسازی ها با اهداف سیاسی و غیر اخلاقی بر جای می گذارد که مایه رو سیاهی حاشیه سازان خواهد بود".

ابتکار

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار