سمنان؛

کشف 133 کیلو هروئین د رعملیات مشترک پلیس سمنان و اصفهان

فرمانده انتظامی سمنان از کشف 133 کیلوگرم هروئین که در تریلی جاسازی شده بود خبر دادو گفت:هردوم متهم پرونده نیز همچنان تحت بازجویی های فنی پلیس قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف 133 کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک با پلیس اصفهان خبر داد.
سردار روح الامین قاسمی گفت: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
سردار قاسمی در این خصوص تصریح کرد:با پیگیری های اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ،سرنخ هایی از فعالیت ای دو سوداگر مرگ و انتقال یک محموله مواد مخدر از زاهدان به مقصد تهران به دست آمد.
وی افزود: در ادامه بررسی ها و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و فناوری های نوین اطلاعاتی ،زمان انتقال این محموله نیز مشخص شد.
وی به انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اشاره و تصریح کرد:در عملیاتی منسجم ،هر دو سوداگر مرگ که در حال انتقال محموله با یک دستگاه تریلی بودندشناسایی و در اصفهان دستگیر شدند.
سردار قاسمی از کشف 133 کیلوگرم هروئین که به طرز بسیار ماهرانه ای در تریلی جاسازی شده بود خبر دادو گفت:هردم متهم پرونده نیز همچنان تحت بازجویی های فنی پلیس قرار دارند.
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا ،مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، سمنان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.