ایوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اکران فیلم‌های سینمایی دو برابر شده است

طی سالیان متمادی بین 40 تا 50 فیلم اکران می شد اما در حال حاضر با نظر گرفتن گروه هنر و تجربه حدود 110 تا 115 فیلم در طول یک سال اکران می شود.

وضعیت نامناسب اکران فیلم های سینمایی در شهرستان ها قصه ای تکراری است که سالیان سال ادامه داشته و از یک دولت به دولت بعدی ارث رسیده اما هیچ وقت آنطور که باید و شاید سر و سامان نگرفته و همواره اعتراض مردم شهرستان های مختلف را به همراه داشته است.

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این خصوص گفت: در گذشته طی سالیان متمادی بین 40 تا 50 فیلم اکران می‌شد اما اکنون تعداد فیلم‌هایی که به نمایش در می‌آید، دو برابر شده و در حال حاضر با در نظر گرفتن گروه هنر و تجربه، حدود 110 تا 115 فیلم در طول یک سال اکران می شود.

وی تصریح کرد: به طور تقریبی همه سالن‌های استان‌ها و شهرستان‌های مختلف تجهیز، بهسازی و کیفیت نورشان تصحیح شده است؛ همچنین پیش از این نسبت فروش فیلم ها در تهران و شهرستان‌ها، حدود 90 به 10 بود که با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال گذشته این نسبت به حدود 60 به 40 رسیده  و درصد قابل قبولی است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار