شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بازگشایی پرونده اختلافات معاونت فنی و عمران با پیمانکار تونل توحید در دادگاه

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر پرونده اختلافات معاونت فنی و عمران با پیمانکار تونل توحید در دادگاه در حال بررسی است.

بازگشایی پرونده اختلافات معاونت فنی و عمران با پیمانکار تونل توحید در دادگاه/بازگشایی محور شمال به جنوب تونل توحید تا دو ساعت آینده
اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشت آب از سقف تونل توحید، اظهار داشت: در حال حاضر محور شمال به جنوب این تونل مسدود شده اما بر اساس بررسی‌های انجام شده تا 2 ساعت آینده این مسیر باز گشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه معاونت فنی و عمران و مدیریت تونل توحید اعلام کردند که نشت آب از محل آبنمای میدان جمهوری است، افزود: در حال حاضر عوامل شهردار تهران مشغول رفع این مشکل هستند و اعلام کردند که ظرف یکی، 2 ساعت آینده مسیر شمال به جنوب تونل توحید را بازگشایی خواهند کرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر پلیس اجازه رفت و آمد مردم به تونل توحید را نمی‌دهد، گفت: پلیس  راهور اعلام کرده که به علت نشت آب از سقف تونل توحید و همچنین سد معبر تا زمان قطع آب اجازه عبور و مرور به مردم را نخواهد داد.

شاکری با بیان اینکه بعد از قطع آب محور شمال به جنوب بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: به علت اینکه پیمانکار تونل توحید به وظایف خود عمل نکرده و همچنین پرده عایق بندی را در این تونل به مرحله اجرایی نرسانده است امکان نفوذ آب در این تونل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت فنی و عمران از سال گذشته تزریق عایق بندی آب به داخل سقف تونل توحید را آغاز کرده است، یادآور شد: در حال حاضر کار به اتمام نرسیده است چرا که این مستمر بوده به همین منظور هر لحظه ممکن است به علت شکستگی لوله و نفوذ آب‌های سطحی، آب از محله‌های که عایق بندی نشده به داخل تونل نفوذ پیدا کند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرونده اختلافات معاونت فنی و عمران با پیمانکار تونل توحید در حال حاضر در  دادگاه مطرح شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
آقای دکتر شاکری طبق مصاحبه آقای جاوید (معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران) در تاریخ 28/4/95 کاملا مشخص است که پیمانکار مسئولیت عایق بندی را نداشته و از ابتدا در قرار ذکر نشده است. این حرف های شما بوی سیاسی و موضع گیری علیه شهرداری تهران را می دهد.
آخرین اخبار