حقانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باغ پرندگان تهران شرایط مناسبی ندارد/ رسیدگی‌ها سرزده خواهد بود

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر بسیاری از پرندگانی که در باغ پرندگان باید در فضای باز پرواز کنند، متاسفانه در قفس هستند که این شرایط برای آنها مناسب نیست.

باغ پرندگان تهران شرایط مناسبی ندارد/ رسیدگی‌ها سرزده خواهد بودمحمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نامناسب بودن محل نگهداری پرندگان زینتی باغ پرندگان تهران، اظهار داشت:  در حال حاضر بسیاری از پرندگانی که باید در فضای باز پرواز کنند، متاسفانه در قفس هستند که این شرایط برای آنها مناسب نیست.

وی با بیان اینکه مطمئن هستم که باغ پرندگان بعد از افتتاح تکمیل نشده است، افزود: در حال حاضر توری که پرندگان بتوانند در فضای باز پرواز کنند، بر روی باغ کشیده نشده است.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولان شرایط لازم و طبیعی برای زندگی پرندگان در این باغ را به وجود نیاورده اند، گفت: در باغ وحش و باغ پرندگان باید شرایط طبیعی برای حیوانات و پرندگان به وجود بیاید چرا که پرنده ای که در هوای باز پرواز می کند، زمانی که آن را در قفس نگهداری می کنند شرایط خاص خود را از دست می دهد.

 حقانی تاکید کرد: در آینده نزدیک حتما از وضعیت باغ پرندگان بازدید خواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار