کرمانشاه؛

طرح های خوب بنیاد شهید برای اشتغال

بنیاد شهید و امورایثارگران طرح‌های خوبی برای اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری کشور دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران کرمانشاه در باغ فردوس   با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده های شهدا و ایثارگر کرمانشاه، گفت: یکی از سفارشان اکید ایشان در سفرهای ما به استانها دیدار و دلجویی از خانواده های ایثارگران است و همواره بر این موضوع تاکید دارند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره)"شهدا امام زادگان عشق هستند"، گفت: مهم ترین توفیقی که دارم زیارت قبور پاک شهدا است، که به نیابت از رئیس جمهور و هیئت دولت این رسالت را انجام می‌دهم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: امروز نزدیک به 70 هزار نفر از فرزندان جامعه ایثارگری ما جویای کار هستند که البته طی دوسال گذشته نزدیک به 34 هزار شغل برای این عزیزان فراهم شده است.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امورایثارگران طرح ها و برنامه هایی را در حوزه های صنعتی و خدماتی برای اشتغال فرزندان ایثارگران کشور طراحی کرده که بخشی از آن در استان اصفهان اجرایی شده و بزودی در کرمانشاه نیز انجام می شود.

معاون رییس جمهور در ادامه جمعیت جامعه ایثارگری کشور را سه میلیون و 250 هزار نفر اعلام کرد و افزود:استان کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس 9 هزار و 800 شهید، بیش از 20 هزار جانباز و یک هزار و 700 آزاده را تقدیم انقلاب کرده که قطعا خدمات رسانی به این جامعه بزرگ گاهی با مشکلاتی همراه است، اما امیدوارم بزودی این مسائل حل شود، چراکه ما مدیون این خانواده و شهدای آنها هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه معوقات جامعه ایثارگری از سال 76 تا سال 90 پرداخت شدهو معوقات سال 91 خانواده های شهدا نیز تا پایان امسالپرداخت خواهد شد.

شهیدی افزود: البته معوقات سال 92 و 93 نیز سعی می‌کنیم در شش ماهه نخست سال آینده به مرحله پرداخت برسد.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه امروز 85 درصد مشکلات بخش درمانی ما در بنیاد شهید و امورایثارگران حل شدهو امیدوارم بقیه مسائل حوزه نیز با بازنگری و نظرات کارشناسی بزودی رفع شود.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از 154 جانباز شیمیایی دارد، گفت:در سرکشی از آسایشگاه‌های تهران با یک جانباز قطع نخاعی آشنا شدم که 30 سال این وضعیت را تحمل کردهو تقاضایش فقط دعا برای رهبری و مردم بود. با چنین بزرگوارانی در ارتباط هستیم، البته حدود دوماه پیش ایشان به فیض شهادت نائل آمدند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، شهید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.