اهواز؛

احداث پارکینگ وسایط نقلیه سنگین در رامهرمز

رئیس انجمن صنفی کامیون داران و رانندگان وسایط نقلیه سنگین رامهرمز گفت: بزودی کار ساخت پارکینگ وسایط نقلیه سنگین در بیرون از شهر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد ممبینی اظهار کرد: با توجه به ساماندهی عدم پارک خودروهای سنگین در سطح شهر، از سال‌ها پیش تاکنون درگیر تأمین قطعه زمینی برای ایجاد پارکینگ در بیرون از شهر هستیم.

وی افزود: در حال حاضر این شهرستان دارای 700 دستگاه کامیون و تریلر است که برخی از آنها متأسفانه از سطح شهر عبور و مرور و پارک می‌کنند.

رئیس انجمن صنفی کامیون داران و رانندگان رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر زمینی در حاشیه کوه در مسیر جاده رامهرمز به نمره یک در اختیار این انجمن گذاشته‌اند تا پس از آماده‌سازی از آن برای پارکینگ استفاده کنیم.

ممبینی بیان داشت: با توجه به نامناسب بودن موقعیت زمین، باید کوه را بتراشیم که هزینه زیادی بر انجمن تحمیل خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد پارکینگ فقط تسطیح یک مکان نیست بلکه باید در کنار آن تمام خدمات از جمله مکانیک، رستوران، نمازخانه و تاکسی‌سرویس دایر شود تا بخشی از مشکلات رانندگان نیز حل شود تا خودروهایشان را وارد شهر نکنند.

وی در پایان ضمن درخواست از نماینده مردم در مجلس برای همکاری در این رابطه گفت: کار ایجاد پارکینگ را آغاز کرده‌ایم اما با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم که امیدواریم نماینده و سایر مسؤولان شهرستان ما را یاری دهند تا با ایجاد این پارکینگ بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.