پرونده ویژه «قاچاق سیگار» ــ20/وحدتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

منافع بعضی ها در عدم نظارت جدی بر قاچاق سیگار است/سهم تحریم را مشخص کنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ورود حجم وسیع قاچاق سیگار به کشور و ندیده شدن آن از سوی مسئولان ذیربط بسیار شبهه برانگیز است.

منافع بعضی ها در عدم نظارت جدی بر قاچاق سیگار است/سهم تحریم را مشخص کنیم

محمد وحدتی هلان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ورود حجم وسیع قاچاق سیگار به کشور و ندیده شدن آن از سوی مسئولان ذیربط بسیار شبهه برانگیز بوده و گویا منافع بعضی ها در ندیدن کانتینرهای 700 تایی است.

وی تصریح کرد: عدم نظارت جدی به معقوله قاچاق موضوعی است که بر هیچکس پوشیده نست، حال اینکه چرا دستگاه های حاکمیتی به وارد کنندگان  این امر، ورود جدی ندارند و آنها را وادار به پاسخگویی نمی کنند خود جای سوال دارد.

وحدتی ادامه داد: با ورود قاچاق به کشور شاهد افت چرخه اقتصادی و مهمتر از آن آسیب نوجوانان و جوانان کشورمان بوده ایم چرا که از کیفیت کالای قاچاق و افزودنی های آن هیچ اطلاعاتی در دست نداشته که عدم کنترل این مواد فاجعه جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از اقلام قاچاق به کشور در حوزه های مختلف، با بهانه تحریم صورت می گیرد بنابراین باید در ابتدا سهم تحریم را مشخص و به موجب آن فکر اساسی و برنامه کارشناسانه در خصوص مبارزه با قاچاق انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۵
بحث قاچاق بسیار جدی است اما عجیب اینجاست که چرا توجه به آن نمی شود
آخرین اخبار