مناف هاشمی: تیم ملی والیبال در بهترین شرایط قرار دارد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی والیبال ایران در بهترین شرایط قرار دارد و امیدوارم در المپیک نیز حضوری شایسته داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مناف هاشمی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران افزود: خیلی خوشحالم که در تمرین ملی پوشان والیبال حضور یافتم. بر اساس مصوب شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان، معاونین وزیر باید در اردوی های آماده سازی تیم های اعزامی به المپیک حضور یابند.

وی با بیان اینکه هدف از حضور در اردوها بررسی مشکلات تیم ها در مسیر آماده سازی است تا کاروان ایران با بهترین شرایط به المپیک اعزام شود، گفت: خدا را شکر که تیم ملی والیبال مشکل خاصی ندارد و بازیکنان نیز در بهترین شرایط قرار دارند. کادر فنی و مسئولین فدراسیون نیز از روند آماده سازی راضی هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی والیبال ایران در رقابت های انتخابی توکیو کسب سهمیه کرده است و تلاش فعلی این تیم برای حفظ میزان آمادگی است. حضور معاونین وزارت ورزش نیز شاید انرژی بخش برای مسئولین فدراسیون ها و کادر فنی و بازیکنان تیم ها باشد و وظیفه ما هم نیز بررسی میدانی مشکلات احتمالی است تا برطرف شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم تیم ملی والیبال ایران که بعد از دوره 50 ساله به المپیک راه یافته است، در گام های اول حضوری شایسته در این بازی ها داشته باشد و نتایج خوبی به ارمغان آورد و دل مردم را شاد کند.

هاشمی درباره مراسم بدرقه کاروان های ورزشی اعزام ایران به ریو گفت: مراسم بدرقه روز چهارشنبه با حضور رئیس جمهوری در سالن اجلاس برگزار می شود. در این مراسم دکتر روحانی حتما از المپیکی ها و روسای فدراسیون ها تقدیری خواهند داشت. امیدوارم وزارت ورزش هم بتواند پاداش ریالی برای ورزشکاران المپیکی ایران در نظر بگیرد.

مناف هاشمی در پاسخ به اصرار خبرنگاران در مورد مبلغ پاداش المپیکی ها در این مراسم گفت: فکر می کنم برای هر ورزشکار المپیکی که کسب سهمیه کرده است، مبلغ 10 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است که این پاداش خارج از دیگر پاداش های در نظر گرفته شده برای المپیکی هاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار