مهدوی: نباید انتظار غیرمنطقی داشت

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران برای نخستین بار است که حضور در المپیک را تجربه می‌کند و نباید از این تیم انتظار غیرمنطقی داشت.

مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی تیم ملی در آستانه اعزام به المپیک ریو، گفت: شرایط خوبی در تمرینات تیم ملی برقرار است و بازیکنان و کادر فنی در نهایت انگیزه تمرینات را سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در المپیک بیش از هر چیز به دعای مردم نیاز داریم و این که بتوانیم تیم را در نهایت آرامش اعزام کنیم. بازیکنان ما از نظر روحی در شرایط خوبی هستند و این شرایط خوب اگر در المپیک هم پابرجا باشد قطعا به کسب نتایج خوب منجر می‌شود.

پاسور با تجربه تیم ملی والیبال ایران افزود: ایران برای نخستین بار است که حضور در المپیک را تجربه می‌کند و این حضور قطعا شرایط خاص خود را دارد. به همین دلیل باید انتظارات منطقی از تیم ملی ایران در المپیک داشت.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما دفاع از اعتبار والیبال ایران در المپیک است و شک نکنید بازیکنان ایران در هیج مسابقه‌ای کوتاهی نخواهند کرد.

مهدوی در پایان گفت: امیدوارم که تیم ملی ایران بتواند نمایش خوبی در المپیک و در نبرد با برترین تیم‌های جهان داشته باشد و در نهایت مردم عزیز کشورمان از ما راضی باشند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۹ تير ۱۳۹۵
بله تیم ایران هیچ فردی رو نداره که سرویس سرعتی رو بدون خطا و مهار نشدنی بزنه در دریافت خیلی مشکل وجود داره قطر پاسورها همیشه خدا مصدوم هستن بعضی اوقات دریافت خوبه پاسور حال بازی کردن نداره وقتی ایران در برابر تیم های بی نقصی قرار می گیره مثل برزیل واقعا نمی تونه بازی کنه
آخرین اخبار