ارومیه؛

تقدیر و تشکر سرپرست تیم فوتسال اروم آلیاژ

سرپرست تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی بازیکنان و کادرفنی، نتیجه گیری تیم را حاصل همکاری تمامی عوامل باشگاه و دوستان دلسوز و هواداران تیم دانست.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهاب روستا خاطر نشان کرد که برای اولین بار در تاریخ استان تیم فوتسالی از جام رمضان شروع کرده و پله پله از شهرستان به استان و در نهایت به لیگ مناطق و آخر سر به لیگ دو کشور صعود کرده است.

همچنین موفقیت تصادفی نیست، اینکه طی چند سال اخیر فوتسال از سطح شهرستان و استان به سطح کشوری رسیده نشان از وجود پتانسیل بالا، زحمات و پشتکاری و تلاش وصف نشدنی مجموعه بازیکنان و کادر فنی تیم ها میباشد.

ما نیز ثابت کردیم که در صورت حمایت و یکپارچگی، همیشه جا برای پیشرفت و حرکت رو به جلو وجود دارد.

و نیز در بین کلام خود به آقای سعاد وفاپیشه داور فوتبال ارومیه بابت دعوت به کلاس داوران لیگ برتر فوتبال کشور و موفقیت در آزمون ها و تست آمادگی جسمانی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی بهترین ها را داشت.

وی در نهایت از زحمات و حمایتهای جناب آقای خلیلی فر مدیرعامل محترم و ورزشی باشگاه اروم آلیاژ، مسئولین هیات فوتبال استان آ.غربی، رئیس هیات فوتبال شهرستان ارومیه، کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان و همچنین اعضای کمیته مسابقات شهرستان ارومیه و از کلیه کسانی که در طول مسابقات تیم را حمایت کردند و عزیزانی که پس از صعود تیم به لیگ 2 کشور تماس گرفته و پیام های تبریک فرستاده بودند و احساس شادیشان را با کلیه اعضای تیم تقسیم نمودند، مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کرد.

ایشان دوباره افزود، از سرمربی تیم آقای نجف نژاد سپاسگذاری میکنم که در چند سال اخیر زحمات زیادی برای تیم کشیده اند و انصافا با تمام کم و کاستی ها و فشارهای عصبی که بود با دلسوزی و تمام وجود در کنار تیم و بچه ها تلاش کردند و در نهایت مزد این همه استرس را با صعود به لیگ 2 کشور گرفت، تشکر و قدردانی ویژه ای دارم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تقدیر ، فوتسال ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.