کرمانشاه ؛

970 هزار نفر در شهر کرمانشاه زندگی می کنند

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به جمعیت 970 هزار نفری شهر کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای اینکه به طور رسمی کلانشهر شود حدود 30 هزار نفر جمعیت کم دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سید حجت الله موسوی اجاق افزود: قطعا این امر به دور از تدبیر است که به خاطر 30 تا 40 هزار نفر جمعیت، کرمانشاه را از کلانشهر شدن محروم کنند و ما از دولت می‌خواهیم تا با تدبیر خود کرمانشاه را کلانشهر اعلام کرده و کرمانشاه را از مزایای آن برخوردار گرداند.

  وی افزود: همه این مشکلات و دفاع استان از مرزهای کشور این توقع را در ما ایجاد کرده که دولت نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد و حداقل عدالت را در مورد کرمانشاه رعایت کند.
 
عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: این در حالیست که می‌بینیم به عنوان مثال در پروژه قطار شهری کرمانشاه نسبت به سایر کلانشهرها اعتبارات قطره چکانی به کرمانشاه داده می‌شود که با این روند تخصیص اعتبارات تا 15 سال دیگر هم این پروژه به بهره‌برداری نمی‌رسد.
 
وی افزود: در کنار اینها سرانه فضای سبز کرمانشاه از متوسط کشور بالاتر است و با توجه به اهمیت محیط زیست در شهر کرمانشاه از مسئولین دولتی می‌خواهیم که کرمانشاه را به عنوان "شهر سبز" در کشور معرفی کنند.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.