بیرجند؛

ارسال 271 اثر به به جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی

مرحله اول داوری آثار رسیده به جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی با ارسال 271 اثر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت : ۲۷۱ اثر از ۹۹ هنرمند استانهای سراسر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ارسال شده است.

محبی با بیان اینکه از این تعداد ۱۴۹ اثر نقاشیخط و ۱۲۲ اثر حروف نگاری بوده است، افزود : هنرمندان ۲۳ استان کشور در جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی شرکت کردند که خراسان جنوبی با ۲۴ هنرمند بیشترین تعداد شرکت کننده در جشنواره داشته است.

وی از پایان یافتن مرحله اول داوری توسط ۳ داور برجسته کشور خبر داد و گفت: در این مرحله ۲۰ اثر در بخش حروف نگاری و ۲۱ اثر در بخش نقاشیخط توسط داوران انتخاب شده اند.

وی افزود : هنرمندانی که آثار آنها در مرحله اول توسط داوران انتخاب شده است باید نسبت به ارسال اصل آثار خود به دبیرخانه جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی اقدام کنند تا برای مرحله دوم داوری در اختیار داوران قرار گیرد.

محبی با تاکید بر اینکه به تمامی هنرمندانی که آثارشان به مرحله نهایی راه پیدا کند گواهینامه شرکت در جشنواره تعلق خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: از ۵ نفر اول دو رشته نقاشیخط و حروف نگاری رضوی همزمان با مراسم اختتامیه ، در ۱۸ مردادماه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار