ارومیه؛

قاچاق سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی در آذربایجان غربی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: قاچاق سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین آمار قاچاق کالا در آذربایجان غربی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سلیمان علیزاده با اشاره به اقدامات خرداد ماه معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در این بازه زمانی 13 هزار و 971 فقره بازرسی صورت گرفت و در این رابطه ضمن تشکیل 957 پرونده و کشف 607 تخلف، پرونده هایی به ارزش یک میلیارد و 688 میلیون و 449 هزار و 446 ریال تشکیل شد.

وی با اشاره به عملکرد واحد آرد و نان در ماه گذشته افزود: در این زمینه نیز تعداد سه هزار و 85 بازرسی صورت گرفت و 153 تخلف به ارزش ریالی 391 میلیون و 547 هزار و 50 ریال کشف شد.

به گفته علیزاده، در خرداد ماه، 956 بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان آذربایجان غربی صورت گرفته و ضمن تشکیل 32 پرونده، 38 تخلف به ارزش 332 میلیون و 505 هزار و 770 ریال کشف شد که عمده کشفیات به ترتیب شامل سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد اجرایی طرح نظارتی رمضان بیان کرد: در این باره نیز 14 هزار و 350 بازرسی در بخش آرد و نان، غلات، و حبوبات، مواد پروتئینی، میوه و قند و شکر انجام و 632 تخلف به ارزش دو میلیارد و 269 میلیون و 790 هزار و 342 ریال کشف شد.

علیزاده اظهار داشت: در مجموع در خرداد ماه، علاوه بر اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، طرح ساماندهی و نظارت و بازرسی از شرکت های آسانسور با تیم مشترک معاونت صنایع و معادن انجام شده و از سوی دیگر، اجرای طرح شناسایی انبارهای شکر به علت کمبود و گرانی آن، تشکیل پرونده برای شرکت کسب و کار و بازارهای اینترنتی به ارزش 42 میلیون ریال و قیمت گذاری پوشاک مدارس نیز انجام شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.