گودرزی:

مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به‌زودی منتشر می‌کنیم‌

وزیر ورزش از انتشار میزان مبلغ قراردادهای بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در راستای شفاف‌‍‌سازی خبر داد.

انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس، به‌زودی/ سقف و کفی برای میزان قراردادها مشخص نمی‌کنیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از خانه ملت محمود گودرزی ضمن انتقاد از انعقاد قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال، گفت: برخی نهادها و شرکت‌های خصوصی که تحت نظر دولت هستند اقدام به باشگاه‌داری می‌کنند و در این بین گاهی ممکن است سقف قراردادها را رعایت نکنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید خصوصی‌سازی در عرصه ورزش و باشگاه‎‌های فوتبال انجام شود، اظهار کرد: مطمئنا بخش خصوصی رعایت جیب خودش را می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای شفاف‌‍‌سازی میزان مبلغ قراردادهای بازیکنان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به زودی منتشرخواهیم کرد، تصریح کرد: سایر تیم‌های ورزشی نیز باید سقف قراردادها را رعایت کنند.

گودرزی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از طریق تدوین لایحه نظام باشگاه‌داری به دنبال ایجاد سازوکار مناسب برای ساماندهی این بخش از ورزش است، افزود: این لایحه آماده است و در انتظار طی شدن مراحل قانونی و ارائه به مجلس شورای اسلامی برای تبدیل شدن به قانون است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با قانونی شدن این امر، تکلیف باشگاه‌ها از نظر نوع اداره مشخص خواهد شد؛ از این رو بحث قراردادهای بازیکنان نیز ساماندهی می‌شود ولی سقف و کف برای میزان قراردادها مشخص نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۹ تير ۱۳۹۵
اینم یه دروغ دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۹ تير ۱۳۹۵
خدایی شورشو در
اوردن میلیاردی پول میگیرن ازون طرف هیچ غلطی نمی کنن... والا... مگه اینا کین..خودشونو دارن با مسیو امثال مسی مقایسه میکنن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۹ تير ۱۳۹۵
فقط دروغ نباشه مثل سالهای قبل
-
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۹ تير ۱۳۹۵
بایدهم منتشرکنی
آخرین اخبار