کرمان؛

کشف محموله 140کیلویی تریاک در محور بافت - سیرجان

فرمانده انتظامی بافت از کشف محموله تریاک در عملیات شب گذشته پلیس خبر داد.

کشف محموله 140کیلویی تریاک در محور بافت - سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود پور احمدی،فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان بافت در پی تلاش شبانه روزی پلیسی و اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر مطلع شدند و درصدد کشف آن برآمدند.

وی بیان داشت: ماموران با ایجاد ایست بازرسی مقطعی در محور- بافت – سیرجان و کنترل خودروهای عبوری دو خودرو پژو که مشکوک به حمل مواد بودند را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: پلیس بافت پس از بازرسی خودروها توانست از یکی از آنان 140 کیلوگرم مواد تریاک را کشف و دو قاچاقچی را دستگیر کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را از شهرستانهای جنوبی بارگیری و قصد عبور آن از شهرستان بافت و انتقال به مرکز کشور را داشتند که از چشم تیز بین ماموران دور نماند و به دام افتاد.

پوراحمدی خاطر نشان کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق و مصرف مواد مخدر وظیفه همگانی است از مردم خواست تا هر گونه موارد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت های پلیسی اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

یاد آور است از دو خودرو کشف شده یکی حامل مواد مخدر ودیگری اسکورت بود.

ظرف یک ماه گذشته این دومین محموله مواد مخدراست که درمحورهای عبوری این شهرستان کشف می شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.