سمنان؛

جلوگیری از فعالیت مسافربران غیر مجاز بین شهری

مشکلات بخش مسافربری در استان سمنان با حذف کامل مسافربران بدون مجوز بین‌شهری محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به فعالیت غیرقانونی مسافربران غیرمجاز در این استان گفت: باید فعالیت مسافربران غیرمجاز بین‌شهری در استان سمنان متوقف شود. 

داوود فهندژ سعدی افزود: فعالیت مسافربران شخصی یکی از مشکلات بخش مسافربری در استان سمنان محسوب می‌شود و در این راه باید حذف کامل مسافربران بدون مجوز بین‌شهری استان سمنان محقق شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مسافربران غیرمجاز بین‌شهری در استان سمنان نیازمند پیگیری و جدیت است؛ همکاری و مشارکت دادستانی و پلیس شاهرود را در تحقق این مهم خواستار شد.
وی افزود: حمل بدون بارنامه برخی از محموله‌های این استان از دیگر مشکلات حمل‌ونقل در استان سمنان است و این موضوع به وضعیت اقتصادی شرکت‌های حمل‌ونقل در شهرستان ضربه می‌زند.

فهندژ سعدی با اشاره به لزوم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در همه بخش‌های جامعه، حوزه مل و نقل را نیز آماده اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده در این راستا تصریح کرد: حمل‌ونقل ترکیبی باهدف کاهش هزینه‌های این بخش در استان سمنان اجرایی می‌شود.

 مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: باید به پایانه‌های ترکیبی و حمل‌ونقل چندوجهی که از اولویت‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان است؛ نگاه ویژه‌ای انجام شود.

وی با اشاره به هم‌جواری این استان با هشت استان کشور و قرار داشتن این استان در محورهای مواصلاتی کشور گفت: این ویژگی‌ها سبب شده است تا اقتصاد استان سمنان به موضوع مهم حمل‌ونقل گره‌خورده و مرتبط شود.
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار