قدردانی سازمان سنجش از تمام دستگاه‌های همكار در امر برگزاری آزمون سراسری 95

مشاور عالی سازمان سنجش از قدردانی این سازمان از تمام دستگاه‌های همكار در امر برگزاری آزمون سراسری سال 1395 خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از كلیه دستگاههای اجرایی كه سازمان سنجش آموزش كشور را در مراحل مختلف برگزاری آزمون سراسری سال 1395 و ایفای هرچه نیكوتر این وظیفه عظیم یاری کردند کمال تشکر را داریم. 
 
وی افزود: آزمون سراسری سال 1395 در گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبانهای خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنج‌شنبه 24 و جمعه 25 تیرماه 1395 در 369 شهرستان و بخش مختلف كشور در 467 حوزه امتحانی و هم چنین 19 كشور خارجی در 23 حوزه امتحانی خارج از كشور برگزار شد.
 
توکلی تصریح کرد: براساس گزارشات رسیده از حوزه‌های مربوط این آزمون با نظم، كیفیت مطلوب و امنیت كامل و مطابق برنامه زمانی پیش‌بینی شده، برگزار شده است. 

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: این سازمان از زحمات صادقانه كاركنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش وپرورش ،وزارت بهداشت، سازمانها و ارگانهایی كه به نحوی در ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری سال 95 همكاری کردند، صادقانه قدردانی و توفیق روزافزون را  از درگاه احدیت خواستار است.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار