قم؛

آتش‌سوزی رستوران در قم هیچ‌ خسارت جانی نداشته

معاون آتش‌نشانی استان قم با اشاره به خسارات وارد شده به رستوران باغ صبا گفت: آتش‌سوزی که شب گذشته ایجاد شد، تنها خسارت مالی در پی داشت و هیچ‌گونه خسارت جانی به‌همراه نداشته است.

آتش‌سوزی رستوران در قم هیچ‌ خسارت جانی نداشته
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علیرضا بابا احمدی معاون آتش‌نشانی استان قم با اشاره به آتش‌سوزی شب‌گذشته رستوران باغ صبا اظهار داشت: ساعت 3:21 صبح آتش سوزی رستورات باغ صبا به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و آتش‌نشانی ساعت 3 و 24 در صحنه حاضر شد.
 
معاون عملیات آتش نشانی استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط آتش‌نشانی در راستای اطفای حریق افزود: با توجه به کاربری که این مکان داشته و وجود اجسامی نظیر پشتی و فرش و تخت، آتش‌سوزی حرارات بالایی داشته و حرارت زیاد بوده همچنین وسائلی که در محل وقوع آتش سوزی وجود داشته مستعد آتش بوده که این موضوع سبب شده گسترش آتش سوزی بیشتر شود.
 
بابااحمدی بیان کرد: علت آتش سوزی در حال بررسی توسط کارشناسان است اما با توجه به این که هم کولر گازی در محیط بوده و هم اجسامی مثل قلیون و زغال، ماهیت اصلی حریق در دست بررسی است.
 
وی عنوان کرد: با توجه به کاربری که رستوران باغ صبا دارد و همچنین وسائلی که در محیط وجود داشته، نشان می‌دهد که آتش‌سوزی زمان زیادی را به خود صرف کرده که سبب شده تا درجه اشتعال بالا برود و اگر رستوران از سیستم اطفاء حریق برخوردار بود خسارت بالایی ایجاد نمی‌شد.
 
معاون عملیات آتش‌نشانی استان قم با اشاره به خسارات وارد شده به رستوران باغ صبا خاطرنشان کرد: آتش سوزی که شب گذشته ایجاد شد تنها خسارت مالی در پی داشت و هیچ‌گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، آتش سوزی ، رستوران ، باغ صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار