گیلان؛

گشایش نمایشگاه ملزومات جهیزیه در رشت

سومین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه همزمان با پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی و تابلو فرش در رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بهانه ای است که تولیدکنندگان آخرین تولیدات خود را به معرض دید قرار دهند تا مردم از این فرصت کمال بهره را ببرند.

محمدعلی نجفی نمایشگاه ملزومات جهیزیه را متفاوت تر از نمایشگاه های دیگر اعلام کرد و افزود: اغلب بازدید کنندگان این نمایشگاه زوج های جوان هستند تا کالاهای مورد نیاز و ملزومات ازدواج خود را تهیه کنند.

سومین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه همزمان با پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی و تابلو فرش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت افتتاح شده است.

این نمایشگاه در مساحت 6 هزار متر مربع با حضور 100 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان، تهران، خراسان رضوی، یزد، مرکزی، البرز، قزوین، اصفهان، همدان، قم، آذربایجان غربی و شرقی از عصر دیروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان شروع به کار کرد.

دسترسی آسان و بدون واسطه نوعروسان و خانواده های آنان به ملزومات جهیزیه، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان و دسترسی به بازار مصرف داخلی، تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا 2 مرداد ماه از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان واقع در جاده تهران در معرض دید علاقه مندان خواهد بود.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.