اراک؛

پایان سال موعد بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی زرندیه

معاون وزیر راه و شهر سازی در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان زرندیه پیش بینی کرد این بیمارستان تا پایان سال به بهره برداری برسد.

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،علیزاده با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ساخت این بیمارستان گفت : بیمارستان 32 تختخوابی زرندیه با هدف تسهیل و بهبود خدمات درمانی و به عنوان یکی از اقدامات دولت یازدهم در حوزه راهبردهای برنامه نظام تحول نظام سلامت اجرایی شده است.
 
وی ادامه داد: فوریت های پزشکی، درمانگاه، آزمایشگاه، بخش مراقبت های ویژه، دو اتاق عمل، بخش کودکان و زنان و زایمان و رادیولوژی در این بیمارستان پیش بینی شده که از نیازهای زیربنایی درمانی مردم این منطقه است.

علیزاده گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 23 هزار و 500 متر مربع و با زیر بنای سه هزار و 200 متر مربع بنا شده که درحا حاضر پیشرفت فیزیکی 90 در صدی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سال گذشته 40 میلیارد ریال برای تکمیل این بیمارستان پیش بینی شد که تاکنون 30 درصد آن تخصیص یافته است.

  رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهر سازی افزود: راهبردهای اجرایی دولت در تقویت زیرساخت ها و کارنامه نظام تحول سلامت در کیفی سازی خدمات درمانی نمره قبولی از مردم دارد.

فرماندار شهرستان زرندیه نیز در این بازدید در سخنانی گفت: سرانه فیزیکی درمانی زرندیه با بهره برداری از این بیمارستان افزایش منطقی می یابد و زمینه رضایتمندی مردم را ایجاد می کند.

محمد کردی اظهار کرد: تسهیل و بهبود خدمات درمانی و بهداشتی از اولویت های دولت یازدهم بوده که برنامه تحول نظام سلامت یکی از موفق ترین طرح های اجرایی این دولت بود.

در این بازدید فرماندار زرندیه و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

انتهای پیام / پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.