اراک؛

5کشته و مجروح در حوادث رانندگی ساوه و شازند

بر اثر وقوع حادثه رانندگی در شهرستان های ساوه و شازند دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: این حوادث امروز بر اثر یک حادثه برون شهری در گردنه زالیان محور شازند- بروجرد و یک حادثه درون شهری در ساوه رخ داد.

سرگرد خلجی افزود : حادثه گردنه زالیان در محوز شازند - بروجرد بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو نیسان وانت و یک دستگاه خودرو پژو 405 به وقوع پیوست که در این حادثه راننده خودرو پژو سواری در دم فوت کرد و سه سرنشین دیگر این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ خودرو نیسان وانت نسبت به خودروی سواری پژو اعلام شده است.

سرگرد خلجی در تشریح حادثه ساوه هم گفت: حادثه شهرستان ساوه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه موتورسیکلت اتفاق افتاد که در این سانحه راکب موتورسیلکت مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی، علت این حادثه را بر اساس نظر کارشناسان پلیس راهور تخطی از سرعت مطمئن و توانایی نداشتن راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

انتهای پیام / پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.