کرمانشاه ؛

اختصاص بیشترین تخت‌های ویژه به بیمارستان کرمانشاهی

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، بیشترین تخت‌های ویژه طی یک سال گذشته به بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تحویل شده که شامل 10 تخت N ICU و 10 تخت P ICU است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین کریم با بیان اینکه تعداد تخت‌های ویژه دانشگاهی استان شامل 134 تخت ICU، 16 تخت PICU، 40 تخت NICU  و 75 تخت CCU است ادامه داد:69 تخت ویژه به مجموعه تخت‌های ویژه بیمارستانی استان طی یک سال گذشته افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: از مجموع این 69 تخت، هشت تخت ICU به بیمارستان امام رضا(ع)، پنج تخت به بیمارستان امام خمینی(ره)، 12 تخت به بیمارستان امام علی(ع) و شش تخت به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه تحویل شده است.

 کریم با اشاره به وجود 340 تخت ویژه در استان، گفت: از این تعداد 265 تخت ویژه مربوط به بیمارستانهای دانشگاهی استان است در یک سال گذشته همچنین دو تخت ICUبه بیمارستان شهرستان هرسین، دو تخت ICUبه بیمارستان الزهراء شهرستان گیلانغرب و سه تخت ICU و نیز سه تخت  NICU   به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب تحویل شده است.
 
 وی گفت: همچنین طی این مدت به هر یک از بیمارستانهای حضرت رسول(ص) شهرستان جوانرود و بیمارستان شهدای سرپل ذهاب چهار تخت ICU تحویل داده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.