ساری،

75 شهید به ازای هر پست مدیریتی در کشور

برای هر پست کلیدی در کشور 75 شهید تقدیم انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ساری ، دبیر ستاد اقامه نماز استان مازندران درجلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد گفت: حدود سه هزار پست کلیدی در کشور وجود دارد که با یک حساب ساده برای هر پست 73 شهید جانشان را فدا کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده بودند دشمن از هر زاویه ای که می توانست برای به زانو در آوردن این نظام تلاش کرد ، گفت : بهای سنگینی برای این انقلاب پرداخته شده است و 219 هزار شهید برای حفظ و حراست این کیان تقدیم نظام شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به نماز گفت: نماز پایه اعتقادات است و در آخرت بررسی کارنامه اعمال از نماز شروع می شود و آنچه که مهم است جایگاه نماز است که اگر توجه نشود دچار گناه شده است.

ابراهیمی ضمن انتقاد از بی توجهی مدیران به فریضه نماز در ادارات و انجام امور اداری در وقت نماز گفت: مگر می شود مدیر در وقت نماز بی قیدی کند آن هم در نظام اسلامی که به برکت خون شهدا به این سمت نائل شده است.

وی با اشاره به برگزاری 24 اجلاسیه سراسری نماز در کشور گفت: مقام معظم رهبری بخاطر اهمیت نماز برای تمامی این اجلاسیه ها پیام فرستاده است

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار