واکنش وزیر ورزش روسیه به رای CAS

به دادگاه مدنی شکایت می کنیم

پس از تایید محرومیت تیم دو و میدانی روسیه از حضور در المپیک ریو، موتکو گفت این ورزشکاران به دادگاه مدنی شکایت می کنند.

به دادگاه مدنی شکایت می کنیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آن که دادگاه داوری ورزش (CAS) در جلسه امروز خود حکم محرومیت ورزشکاران دو و میدانی روسیه را از رقابت های ریو 2016 تایید کرد، 
ویتالی موتکو این رای را نپذیرفت و در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت  فکر می کنم وقت مراجعه به دادگاه مدنی فرا رسیده و ورزشکارانی که از حضور در المپیک محروم شده اند می توانند به دادگاه مدنی شکایت کنند.

همچنین موتکو این تصمیم دادگاه داوری ورزش را سیاسی خواند
و گفت: از نظر من این رای ، یک تصمیم کاملا هدفدار و سیاسی است و هیچ پایه و اساس قانونی ندارد.شاید وقت آن فرا رسیده که به دادگاه مدنی مراجعه کنیم.

موتکو افزود ورزشکاران روسی  به دفاع از افتخارات و حیثیت خود ادامه خواهند داد، هرچند که رسیدگی به این پرونده ممکن است قبل از شروع المپیک آغاز نشود.

گفتنی است  پس از آن که  68 دو‌و‌میدانی‌ کار روس  به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ‌شان از سوی اتحادیه بین‌المللی فدراسیون‌های دوومیدانی (IAAF)  از حضور در بازی‌های المپیک تابستانی ریو محروم شده بودند،  روسیه درخواست فرجام‌خواهی به دادگاه حکمیت ورزش داده بود.اما این دادگاه امروز با تشکیل جلسه رای صادره را تایید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار